عیـد سعیـد فطر

  

بر ملک دلــم روی تو خورشیــــــد شود

  بر جان و دلم عشق تو امیــد شود


 مِـــــی نوش یکی جـام سلامت ای دوسـت 

خوش باشی و هر روز تو چون عیـد شود

 

عبادت‌هایتان مورد قبول حق تعالی

 

 



نظرات شما عزیزان:

مجنون بی لیلی
ساعت13:57---24 مرداد 1392
روح این خواننده هم شاد....
پس؛ روح همگی ما شاد...


ایزدمهر
ساعت13:56---24 مرداد 1392
ميتوان باهم بود بي هراس از همه فاصله ها

ميتوان دلخوش کرد به صدای تپش ثانيه ها

ای صميمی ای خوب باشما هست دلم با وجود همه فاصله ها
در دنیا ، مهربانی از آنِ افرادی‌ست که با هر فاصله به یاد یکدیگرند...!!


هانیه
ساعت23:25---23 مرداد 1392


mahla
ساعت23:24---23 مرداد 1392
سلام عزیزم ،خوبی؟؟؟
آره من خوبم ممنون. اما نمیدونم چرا مدتیه نمیتونم وبلاگتو باز کنم؟؟!!! اتفاقی افتاده؟؟


با اقیانوس یکی شدن
ساعت8:27---22 مرداد 1392
من تمام ستاره های آسمون رو دوست دارم ولی اونا در مقایسه با ستاره ای که در چشمان تو میدرخشد هیچند...!!!

هانیه
ساعت18:08---21 مرداد 1392
چه پروانه و گلهای زیبایی@}; -


حمید
ساعت23:07---20 مرداد 1392
عید شما هم مبارکقالب بسیار زیبایی انتخاب کرده اید ضمن اینکه ترانه بسیار قشنگی گذاشته اید. ممنون.لذت بردم

هانیه
ساعت9:23---20 مرداد 1392

چه قالب چشم نوازی
دلمون دریا خواست.......


مسعود
ساعت14:05---19 مرداد 1392
سلام و صد درود به شما همشری و دوست مهربان و عزیز... حالتون چطوره؟

راستش دلم هوای رفقام رو کرده بود از بس جواب محبت (نظر) و خوبی های شما رو ندادم که کار از شرمندگی گذشت به دلتنگی رسید خواهرم ....

عید تون مبارک الاهی که همیشه پایدار باشید یاسی خانم و سلامت

التماس دعا



اسما
ساعت1:06---19 مرداد 1392
یااااااااااااااااااسی جون ببخشید من تو سفرم ، فقط خواستم بگم عیدت مبارک باشه عسیسم...... نگی نگفتی

هانیه
ساعت23:44---18 مرداد 1392
از شما هم قبول باشه یاسی جووون
آخیش.....فردا هم تعطیلی/........وای که چه حالی داره!!
بس که تعطیلی نداشتم بچه چه ذوقی کرده!!

گرچه این تعطیلی ها هم من رفتم سراغ درس


م صادقی
ساعت21:42---17 مرداد 1392
رمضان میرودو قاب نگاهم نگران
بغض محراب دلم محو وداع رمضان
بگشا دست دعا را به تمنای حضور
ای خدا ذکر همه را به اجابت برسان
عید سعید فطر بر شما خواهر خوب و مهربانم و خانواده ارجمندت مبارک باد
اطاعاتت مورد قبول حق


ش
ساعت19:08---17 مرداد 1392


سلام عیدت مبارک



هانیه
ساعت14:52---17 مرداد 1392
مرسی جوجو جون

جوجو
ساعت14:35---17 مرداد 1392
عید بر شما هم مبارک باد. میگم هانیه جونم نگران نباشه دیگه چون شنبه هم تعطیله..
البته اگه امروز رو هم بعضیا عید اعلام کردن، واگه برای ما هم اعلام میشد بازم شنبه تعطیل بود چون دیگه جزو تعطیلیهای تقویم محسوب شده از قبل، کاریشم نمیشه کرد مثل شما خیلیا بودن و هستن که روی تعطیلی این روز هم حساب کردن.
به هر حال به همگی خوش بگذره الهی. خوش باشین.التماس دعا


shakiba
ساعت13:54---17 مرداد 1392
eidet mobarak
yasi jooooooooooooooooooon


ایزدمهر
ساعت7:53---17 مرداد 1392
نعمتهای آسمان همیشه برف و باران و نور نیست، گاهی خداوند دوستانی را بر ما نازل میکند از جنس آسمان، به زلالی باران، به سفیدی برف و روشنایی نور.

nima
ساعت4:41---17 مرداد 1392

برای خسته ی بد حال بوسه ای بفرست

به جای فطریه امسال بوسه ای بفرست

میار هدیه که بسیار دست و پاگیرست

هلاک آن دو لبم ، حال بوسه ای بفرست


حسین کارگر
ساعت20:45---16 مرداد 1392
[گل]سلام

عید فطر آمد و ماه رمضان گشت تمام
بـر شمـا همسفـران سفـر روزه سلام
روزه هاتان همه در پبش خـداونـد قبول
روزگار خـوشتـان مظهـر تـوفیـق مـدام
عـزت و همتتـان شـاهـد تـاییـد و ظفـر
عیـدتـان خرٌم و شیرینیتان بـاد بـه کام

پیشاپیش عید فطر بر شما مبارکباد[گل]


هانیه
ساعت20:28---16 مرداد 1392
یاسی جون میبینم که رفتین پیشواز
خدا کنه شنبه تعطیل باشه.....کلی برنامه دارم واسش!!!
از حالا عید نشه
به هر حال هزاران بار مبارک


مصطفی
ساعت18:28---16 مرداد 1392
چه بر سر ما آمد..؟ که «سلام»ساده‌ترین واژه میان آدم‌ها… برایمان تبدیل به دشوارترین واژه شد… چنان که برای بیانش باید به دنبال بهانه بگردیم…
عید شما هم مباااااااااااااااااارک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 16 / 5 / 1392برچسب:عید سعید فطر,,,, | | نویسنده : یـــاس |
  • مال ای اس
  • آریس پیکس